Acea perioadă a anului

Da , suntem în perioada tezelor . Acele teste cărora li se acordă o importanță mai mare decât a simplelor ‘lucrări de control’. Teste pentru care înveți cu maxim 2 zile înainte (cel puțin eu , dar cel mai probabil suntem mulți cei care învățăm , ba nu , tocim în noaptea dinaintea lor ) , dar pentru care ne stresăm cu o lună înainte .

Din fericire scriu articolul ăsta după ce am scăpat deja de 3 din 4 teze . Relativ mulțumită  de rezultate ca să fiu sincera , deși știu că puteam puțin mai bine  . Dar oricum nu o să îmi mai pese de ele decât poate la încheierea mediilor .

Și totuși , am zis că am scăpat de 3 din 4 teze . Deci am mai rămas cu una , cea mai problematică . Pentru asta nu pot să tocesc cu o noapte înainte . De fapt nu pot să tocesc deloc . Teza la informatica ne propune să facem un joc în limbaj c++ , dar  în echipe . Destul de neconvențional , huh ? Ca joc am ales spânzurătoarea (hangman) , cât de greu poate să fie ? ( zic eu deși nici măcar nu am început să lucrez la cod ) . Bine că mai este timp până în iunie, când trebuie să fie gata  . Măcar de data asta nu am să las totul pe ultima clipă, … și nu doar pentru că nu m-ar lăsa ceilalți membri ai echipei .

Am să revin cu ceva noutăți despre asta când ne punem pe treabă .  Wish me luck !

work-hard-and-he-proud-of-what-you-achieve-saying-quotes

Leave a comment