M-am hotărât

Astăzi m-am hotărât,
Astăzi, mă declar nebun,
Da! Nebun, complet nebun,
Căci astăzi m-am trezit,
M-am trezit din sumbrietate,
O sumbrietate a unei vieţi monotone.

Astăzi am aflat ce e aia dragostea,
Am aflat ce e aia viaţă,
Ce e aia nemurire,
Şi în sfîrşit m-am declarat nebun.
Da! nebun, complet nebun,
Căci doar un nebun,
Ar auzi un ciripit de păsări
În mijlocul unui pustiu,
Doar un nebun, un complet nebun,
Ar simţi mirosul unui trandafir,
Ar vedea o rază de lumină,
Şi ar spera la o zi mai bună,
În haosul unei pustietăţi.
Căci doar un nebun, un complet nebun,
Ar trăi într-o pustietate,
Ar gândi într-un haos,
Şi ar iubi într-o nemurire.

Da! de azi aşa sunt eu,
Sunt un om nebun,
Sunt acel nebun, nebun de tot,
Care, într-o zi ploioasă va zâmbi,
Va zâmbi, de parcă ar răsări soarele,
Sunt acel, care într-o tăcere va dansa,
Va dansa, de parcă ar cânta muzică peste tot,
Da! eu sunt acel nebun,
Căci eu trăiesc, iubesc, şi-nebunesc!!!

Leave a comment